smile

hye sume..sorry la sbb dah lama tak update aku punye blog ni,busy laa,busy nagn assgmnt,busy ngan midterm tapi bkn busybody taw!!!! hehehe by the way ari ni aku nk cite apa yng terjadi pada minggu2 yang lepas,hari2 yang lepas...ermmm nk mula dr mana ea????ok laa yang aku ingt pada minggu lepas,duit ptptn dah masuk...yeaaaaaaa best nye...dh masuk tu terus kitaowng pegi giant,gi shopping sakan,tapi shopping barang2 keperluan je..tpi seratus lebih la jgk wit aku abis kat giant...cite yang seterusnye lak,kelas kitaowng de smbut besday untuk slh sorang lecturer..besday die sepatutnya 14 feb tapi di percepatkan mana la thu kot ade masalah yng xdpt nk dielakkan ke...hurmm kitaowng celebrate meriah la jgk,ada lilin ada lampu ada belon ada riben ada mknan ada kek n then bla...bla..blaa...hurmm cite yang seterusnye lak cite kitaowng de kelas ari sabtu ngan ahad,letih laaa...ngantuk pun de gak...tpi nk wat cm mn,kelas tu kena g gak kalau tak xpandai..btul x???? cite yang sterusnye lak aku dpt posting dkt alor star,kedah....hurmm harap2 aku dapat wat yang terbaik..aminnnn...cite yang seterusnye ari ni 13 feb besday angah aku..yang kebrapa pun aku tak thu yang penting aku ingt die punya besday.. happy besday angah,semoga angah di panjangkan umur,di murahkan rezeki..aminnnnn... cite yng seterusnye lak,esok dh 14 feb so that mean esok hari valentine..so kepada sume yang sedang berkasih tu slamat ari kekasih la,walaupun kita sbg orng islam xley nk smbut sbb bkn budaya kita,btul x???? so aku harap mlm ni,boy yang aku slalu tggu tu call aku ke xpun msg aku...aku harap sgt la..kalu xde xpe la,aku terima je...tpi aku akn tggu die jgk,xkira la apa nk jadi....so yng tu je la aku nk cite,jap g nk smbung wat assgmnt...nite sume,muahhhhhh =)

No comments:

Post a Comment