k-pop + cuti 3 ari + my father

hello2 again...ari ni ari jumaat so sepatutnye mmg de kelas tpi kolej aku kasi cuti sbb lect. sume nk g trip,so cuti laaaaaaaaaaaaaaaa.....cuti ni pun tade bnda yng menarik nk wat sbb byk sgt assgmnt,assgmnt lagi,assgmnt lagi2, n then bla...bla... bla.... ri ni pun g putrajaya sbb de keje skit ngan perdana menteri (cewahhhhhhhhh)....pas tu g alamanda g shopping pe yg patut,maklum la aku ni kan kaki shopping,so shopping ley ilangkan segala masalah,tension (eh lebey krang sma la tu)n bla..bla..again...so ari sbtu tataw nk g mn lak,yng penting mlm ni nk on9 laptop 24 hour sbb nk layan cite korea you're beautiful/ he's beautiful...
cite pasal korea lak,aku ni sbnrnye dh jatuh cite ngn k-pop or korea la...cite ngan lagu best2,n then dieowng sume cute miut cm biskut marie hehehehe or whatever la...layan cite korea smpai ke pagi so aku pun tak tdo la smpai ke pagi,just tdo dlm kete je pun kalau g jalan2 huhuhuhu...by the way aku dh beli cd ost youre beautiful dlm cd tu de la lagu2 a.n jell,best gak layan,so thnx to nana farhana sbb aku dh berjangkit ngan die,mula2 mmg xminat tapi lama2 minat lak hehehehe...thnx nana!!!!


the others story lak,cite pasal ayah aku....ri tu die de wat ct scan n then result pun dh dpt semlm...result pun ley di kata kan xberapa elok...dlm kepala ayah aku de darh beku skit,so aku pun xley nk kata pape dah...g jumpe tabib pun die ckp bile2 ms je ayh aku akn mengalami stroke,so aku mintak la sgt2 jgn jadi pape kat ayah aku,aku still memerlukan sokongan dari ayah aku tentang pelajaran aku,sbb die yang selalu bg aku sokongan kat aku,bile aku down ayah aku still bg nasihat kat aku,ngan kata2 ayah aku tu aku jdi lagi kuat semangat so aku harap sgt ayah aku ley sembuh dr penyakit2 yang xsepatutnye...aku risau sgt2 pasal ayah aku, :'( abah be strong k,ija harap sgt2 abah akn sembuh...tpi aku tgk ayah aku sedaya upaya nk kuat kan tenaga die,aku harap2 sgt die sihat,abah be strong k... :'(

No comments:

Post a Comment