from nilai to aloq staq

pejam celik pejam celik ptg semalm aku dah smpai alor star,kali ni prktikal aku dpt dkt alor star,dieowng kata dpt kat alor star ni best tpi betul ke???aku pun tak thu lagi cm mn ngn c.i2 kat sni..papehal pun aku harapkan yang terbaik je..lalalallala....hurmmm kalu di ikutkan kan c.i2 kat sni cm sporting,kelakar pun ade gak,garang tu pun de gak,yang senang kasi cuti pun de gak...minggu ni aku kena keje dkt klinik kesihatan langgar di bhagian komuniti,aku pun tak rasa sedia lagi nk wat keje2 kt sn,cm blur2 je :'(

cite pasal umh lak,aku duk dkt tamn vistana umh nye punya la cntik siot,perghhhh tip top beb!!!!! tpi duk satu umh ngan kls group,aku terpisah ngan mmber2 aku yang lain..rasa rindu lak dkt dieowng...sorng duk mergong n then lg bebebebebebeberape owng... duk dkt umh lain tp taman yng sama la,papehal pun nnti jumpe gak ngan dieowng..tpi rindu sgt2 kat dieowng :'(

No comments:

Post a Comment