lawatan ke sekolah


semalam ari khamis lebey kurang kul 9 kot,team klinik kesihatan langgar bwk kiteowng g melawat ke sekolah menengah kebangsaan kepala batas alor star tuk kasi injection dos yang kedua HPV or HUMAN PAPILLOMAVIRUS for girls form 1.. huhuhu best gak g sekolah ni,so teringat la zaman dulu2 masa kat sekolah,tambah lak de misi datang nk kasi injection ade gak yang nangis de gak yang tanak pegi,tapi terkecuali la ngan aku,aku berani la ok...

ok,ms gi sekolah ni aku rasa excited sgt,rs takut pun de gak wat nye nurse suruh aku kasi injection kat dieowng takut gak,yer la nk suruh praktis tpi puan CI ckp kiteowng just kena tgk je nk tlg ape yang patut so selamat la aku..hehhehehe...

kalau tgk budak2 sekolah skrg ni ade yang berjenis ada yang tade berjenis,yang disiplin pun tade cuma de pun yang skit je especially bdk2 yang dikategorikan pandai yang duk first class...yang tade disiplin ni hnya allah sj yang thu betapa nakal nye dieowng ni...

masa nk kasi injection ni de la sorang budak ni,bdn die besar la jgk tpi kesian tgk sampai berpeluh2 budak ni di sebabkan takut sgt yang needle..aku ckp la adik jgn la tgk jarum tuh,tpi die tgk jugak n then bila jarum tu nk cucuk die ckp ehh kejap2,pastu ngan muka die berpeluh,mengigil,pucat n then cm nk nangis pun de gak n then aku suh baca bismillah byk2 pas tuh bru la nurse tu kasi injection kat die...yng berani pun de gak,excited nk dpt injection dulu dr kawan2,kira ok la tuh sbb tak tkut nagn needle heheheeheh,ley la jdi nurse or doctor ke...hurmm yng penting blaja rajin2 ok...




No comments:

Post a Comment