everything

hye..sorry la aku dah lama tak update blog aku ni...biase laaa,kadang2 tade mood,kadang2 busy,kadang2 ntah...heheheh ayat pun dah hentam keromo...ermmm..cuti raya cina ni aku tak dpat nk blik perlis lagi cuz mak ayah aku nk blik nilai..so bila la aku nk blik perlis??nampk nye cuti sem ni kot,tu pun blh balik ke tak bulan 3 nnti...pape hal pun aku nk blik gak cuz aku rndu sgt dkt katil aku tuh..hehehe..entah2 abg aku dh tdo kot atas katil aku tu,abis laaaa..cian katil aku..huhuhu...nk cite pasal hari semlm lak...ptg semalm aku blik mantin,duk umh abg aku yang no 3 ni,so de jgk la rasa sedih,sbb slalu nye bila aku blik mantin mesti aku jumpa die,mesti aku sembang ngan die,mesti aku wat lawak ngan die..tpi tetiba jadi sunyi sepi je kat umh tuh,aku tgk blik die,aku terus nangis,tpi tade la nangis dpn2 along ngan akak ipar aku,nnti die kata aku ni manja lak..tpi mmg btul,ptg semlam aku rs sedih sgt..tpi aku tak lama pun duk umh tu,nnti aku lagi touching lak...baik aku blik asrama..kat sni ade kawan2 aku...ley gak aku sembang2 ngan dieowng....pape hal pun aku mesti hidup berdikari,smpai bila aku nk bergantung nagn abg2 aku,ngan mak ayah aku..aku mesti ubah perangai aku,aku kena matang,umur pun dh semakin meningkat,so kena la wat transformasi skit ke atas diri aku ni..fhm!!!!!! tata... :)

No comments:

Post a Comment