kena belajar rajin2..xblh nk malas2 dah..nnti kena cubit!!!!


2 hari yang lepas aku dah dapat result untuk sem 3..so ada la peningkatan skit,tapi aku kena usaha lagi...aku tahu aku mesti ley wat nye..tapi cuma aku ni pemalas skit,so salah sorang drpd kawan aku kena sedia kan rotan untuk aku,hehehehe...ade berani ke dieowng nk rotan aku..aku rasa berani kot hahahaha....by the way,pas ni aku nk belajar btul2,tanak pesbuk je..asyik2 pesbuk,asyik2 pesbuk,asyik2 pesbuk,bila nk blaja pun tak thu la...so aku harap,mata aku akn bukak lbh luas lagi..aku kena ingat mak ayah aku..cm mn dieowng susah nk cr duit,nk bagi aku makan..especially buat ayah aku..die byk kuar duit untuk aku..ape yng aku nak sume aku dpt,anak bongsu la kata kan,perempuan lak tuh...tapi aku janji dengan diri aku,aku akn usaha lgi kuat...aku tanak putus asa lagi...aku nk tunjuk dkt sedara mara aku sume,sepupu sepapat aku sume,yng aku ley wat....aku harap aku akan dpt pointer yang lagi elok dr sem2 yang lepas...insyaallah...!!! ...chaiyok2

No comments:

Post a Comment