from my heart

hye..ri ni de cite yg sedih2 skit..cite yng first tu xpyh la nk cite sbb xpenting pun,yang penting aku dh pilih jalan yang btul dan aku xperlu kuar dgn lelaki yang xsenonoh cm yng aku kenal sorang ni dlm tagged..tpi pape al pun aku bersyukur sesagt sbb allah yang maha kaya telah memberi aku fikiran yang positif pasl sorang lelaki ni..pape hal pun aku doa kan die happy sbb jumpa perempuan yang lagi cntik..mula2 tu da la rasa cemburu skit,tpi aku ok je skrg sbb xpenting pun..maybe bayk lagi lelaki yang sesuai ngan aku kat luar sn..mudah mudahan aku dpt jumpa lelaki yang aku harap kan...aminnnnn...

cite yang kedua lak,aku nk cite la..ade sorang pakguard ni,die bekenan dkt aku,konon nye nk wat menantu lak dkt anak die..tpi aku pun bodoh gak,nape la aku bagi no phone aku dkt die...tpi aku ingt kan sbg kawan2 je dulu,xde lak terfikir nk jadi cm ni..nk di jadikan cite,anak pakcik ni rupa2 nya mmg panas baran di tambh lak ngan aku yang panas baran..panas baran bertemu ngan panas baran maknanye mmg meletup la jdi cm gunung brapi..anak pakcik ni mmg cinta mati..kalau die dh berkenan tu mmg die berkenan gak la..tpi di sbbkan ngan perangai die,aku ambik keputusan tu berkawn je..tpi anak die lak tanak kawan...hurmm aku pun tataw nk wat cm mn,smpai anak die ni tade contct ngan family die...aku pun takut gak kot pakcik ni tduh aku ape2 ke..tpi lastly aku bercerita gak dekt pakcik cm mn aku ngan anak die ni...tpi pakcik ni blh gak la terima ape yang aku cite pasl anak die..so far so good la..hehehe...pape hal pun pakcik ni ckp ank die mintak nk ukur jari aku nk wat cincin..agak2 la wei,aku de mak ayah abg2 aku lagi..dh tu siap nk bagi geran umh lagi kat aku...perghhh ni dh teruk..tapi aku slow talk la ngan pakcik ni,dan aku tolak secara baik...aku tak suka bila jdi cm ni,aku rimas,xley aku nk stdy nnti...tapi papehal pun mmber2 aku yang lagi 7 orng ni de kat sisi aku,dan aku harap dieowng backup aku...

pasal ank pakcik ngan pakcik ni aku dh cite dkt mak ayah aku...dieowng risaw sgt2 pasal aku,..by the way,mak abah along angah adik,ija ok je kat sni..jgn risau pasal ija...ija syg sgt2 kat korang sume...tpi yang menyentuh perasaan aku,mak aku nangis,mak aku ckp aku ni sorang je anak perempuan die..kata2 tu mmg menyentuh perasaan aku...ija pun syg gak dkt mak..mak ngan abah jgn risau k..ija ley jg diri ija..mn2 ija keluar pun ija keluar beramai2,ija bkn keluar sorang2...mak abh along angah adik jgn risau k...

No comments:

Post a Comment