lalalalala...

teringat masa zaman2 stdy dkt kkap dulu...rindu je dkt dieowng sume tuh...byk kenangan ms duk arau dulu nih,de secret admire lagi, tpi tak layan pun sbb xminat, padahal ms tu dah de pakwe wawawa..name die tutttttt....mmber2 aku skrg sume dh smbung stdy ade yang msuk klj komuniti blik tuk smbung dip,de yang masuk politeknik dkt pahang, perghh jauh gile tuhh, de yang masuk kptm dkt aloq star, de yang dh keje sbgai jurutenik komputer, de yang dh keje biasa2 dan de yang dh nak kawin, papehal pun aku wish dkt korang sume semoga happy laaaa..tpi nape laa aku ni ley jadi nurse erk?? ermm maybe rezeki aku jd nurse laaaa... well berbalik ngan mmber2 aku sume ni, sbnrnye aku rindu dkt dieowg sbb tu laa aku wujudkan blog aku yang xseberapa ni, papehal pun aku de gak contact ngan dieowng dlm ym, friendster, myspace, facebook n then dlm tagged...dkt situ laa aku slalu chatting ngan dieowng, n then sering bertukar2 cita tak pun wat lawak bodoh..hahahhah...hahahahahahahahaha      suke mak nyaaahhhhh.....dlm 2 tahun stdy dkt kkap tu, byk laa jgk bnda2 bodoh yang aku wat, de gak yang xsekepala ngan dak2 umh sewa aku tu, tapi last kitaowng baik jgk smpai skrg kitaowng still contact lagi walaupun xselalu...ingt masa dulu2 stdy main2 je tapi kadang2 tuh tension la jgk kan..tapi papehal pun kitaowng berjaya n then grad..tanggal 5 april 2009 tu adalah tarikh yang amat bermakna wat aku itu hari konvokesyen aku, walaupun dapat sijil je tapi aku tetap bangga sbb aku berjaya abis kan stdy dlm masa 2 thn tu, stdy ngan macm2 kerenah, adoiyaiii kelakar btul kalau mengenangkan balik, tapi xley la aku cite sume dlm blog ni, nnti tak abis sampai esok lusa hehehe...

No comments:

Post a Comment